2025. január 15.
Különleges influencer kampányokkal rukkolt elő a Nicolaus Vodka

Különleges influencer kampányokkal rukkolt elő a Nicolaus Vodka

Friss kampányaiban az alkohol márka az alkotást állította középpontba, 9, saját területükön ismert népszerű művésszel, tartalomgyártóval.

 

 

A Nicolaus Vodka koncepciója eltért az iparágban gyakran látható alkohol - éjszakai bulik világától, és teljesen más megközelítéssel kapcsolta össze a márkát a népszerű influencerekkel. A két kampány során a fókusz a művészeti alkotásokra és az alkotók egyedi látásmódjára összpontosult.

Február óta az Armadillo full-service ügynökség dolgozik a márka éves kommunikációs stratégiáján, social media tevékenységének irányításán, valamint influencer kampányain.  „Év eleje óta dolgozunk a márkán. Ez idő alatt is már teljesen világossá vált számunkra, hogy bátran, klisémentesen megközelíthetjük a terméket és elrugaszkodhatunk a megszokott, az égetett szeszre jellemző fogyasztási alkalmaktól. Az influencer megoldások lehetőségének tárháza végtelen, mi azonban azt az utat választottuk, amikor nem hajszoljuk ész nélkül az eléréseket, nem az egyszerűbb utat választva szeretnénk eljutni mindenkihez, hanem alkotunk valami valóban maradandót, valami értékeset (kézivezérelt influencer briefek nélkül), és erről büszkén mesélek most is” - mondta Sass Dániel, az Armadillo kreatív igazgatója.

 

9 ismert tartalomgyártó és művész a kampányokban

Két influencer kampányt is indított a márka. Az elsőben neves tartalomgyártóknak, fotósoknak, filmeseknek adtak szabad kezet, akik saját elképzelésük szerint kreálhattak reklámfilmet, termékfotót, ott és úgy, ahogyan ők gondolták, kiemelve a márka magas minőségét és bátorságát. A kampányban Nóra Izabella fotós, Martinhero fotós és videós, Stefán Brigi tartalomgyártó, Lampert Benedek építőkockákat műveibe beépítő fotós, és Stefán Kata tartalomgyártó vett részt. „Szeretem az ilyen felkéréseket, mert a kedvenc videós szegmensemben, az étel-ital reklámfilmek készítésében kreatívkodhattam egy ilyen menő márkával közösen” - mondta Martinhero. A másik kampányban művészek jeleníthették meg a Nicolaus Vodka díszdobozát saját ízlésük szerint: Bakos Gergő és Anna Amélia designerek, a Hősökből ismert Mentha, aki egyébként porcelánfestő, graffiti és szőnyegművész, és Abodi Dóra ruhatervező. Ők azok, akik mind a saját területükhöz kapcsolódóan álmodták meg a dobozokat. „Nagyon izgalmas és kreatív feladat! Műalkotást létrehozni egy termék csomagolásából, ez egy olyan kihívás, ami nagyon testhezálló feladat volt számomra” - tette hozzá Anna Amélia.

Az influencerek pozitív visszajelzései mellett (értékelték a kötetlen briefek és a szabad alkotás adta lehetőségeket), a kampányok a TikTok, a Facebook, és az Instagram felületein eddig összesen 1 004 042 megtekintést generáltak. „Elsőre meglepődtünk az ötleten, de nagyon tetszett az a gondolkodásmód, hogy ne szokványosan közelítsük meg a márkát. Nagyon szép és minőségi alkotások születtek, jó volt látni, hogy milyen átgondoltan és kreatívan kezelték a projektet az influencerek. A social media felületeken született eredmények pedig felülmúlták a várakozásainkat” - összegezte a kampányt Mácsik György, brand group manager.

 

 

Megosztás

Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás

Hello Mozaik

Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás

  • 2024.12.11

A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon. A flipperek iránti növekvő érdeklődésre válaszul Európa vezető játéktermi múzeuma hamarosan a játékautomaták történeti és technikai hátterét, valamint profi játékos fortélyokat egyaránt bemutató előadássorozatot indít Budapesten Flipperakadémia néven.